Päť rýchlych tipov ako získať nového zákazníka
01. Upútaj zákazníka priateľskou komunikáciou
Keď oslovuješ nového zákazníka buď profesionálny a priateľský. Predstav seba, alebo svoju firmu a vysvetli prečo si na projekt ten najvhodnejší odborník.
02. Presvedč profesionálnym profilom
Poskytovateľa s úplným profilom si zákazníci vyberú 2 krát častejšie, než toho ktorého profil je prázdny. V profile popíš svoje skúsenosti a služby, na ktoré sa špecializuješ. Ľudia si nevyberú tú najlacnejšiu ponuku ak im ukážeš prečo si ten najlepší odborník na danú prácu.
03. Daj zákazníkovi dôvod na odpoveď
Zákazník od teba očakáva odhad ceny a niekoľko presvedčivých dôvodov, prečo si pre jeho projekt ten správny odborník. Dobre zapôsobíš, ak mu dáš rýchlu radu, ohľadom niečoho čo je pre projekt relevantné. A ak ti chýbajú infomácie neváhaj sa opýtať.
04. Vysvetli svoju cenu
Jasne uveď svoju hodinovú sadzbu za jednotlivé tipy prác a odhadni ako dlho ti budú trvať. Ak sa obávaš, že sa zákazníkovi bude zdať tvoja cena privysoká uveď argumenty, ktorými cenu zdôvodníš - napríklad ak je potrebný špeciálny postup, či materiál. Zákazníkovi pošli aj infomácie o dodatočných službách, ktoré ponúkaš, a uveď sadzby za tieto možnosti.
05. Pošli zákazníkovi fotky z podobných projektov
Pošli zákazníkovi do správy fotografie z podobných projektov, ktoré si zrealizoval. Upútaš tak jeho pozornosť a predvedieš kvalitu svojej práce.
Najrýchlejšia cesta k riešeniu vášho projektu
Zadajte dopyt zadarmo a dostanete ponuky od šikovných odborníkov z vášho okolia
autor: Simona